fredag 13 januari 2012

Viss redigering

Efter mycket lidan så skyfflar vi runt i schemat. Lite budord kan man säga...

-Triceps skola icke tränas dagarna runt bröstets muskulatur.
-Vågar är bara där för att dämpa ditt humör, träna på känsla.
-Att gymma utan musik är att uppnå Zen i sin träning, distraheringar försämrar.
-Du skola icke träna igenom smärta, låt kroppen läka.
-Men lär dig även skillnaden mellan "bränna" och smärta.


Det har gått bra i veckan, 4/5 gånger var jag på gymmet. Torsdagen bjöd på extrem träningsvärk, väldigt trött av jobbet, samt att barnrelaterade saker skulle innebära en alldeles för sen läggningstid. Som sagt, jag räknar med att det tar minst en månad innan jag effektivt har en chans att klara av mitt ambitösa träningsschema.

Min nivå just nu:
Extrem träningsvärk i bröstmusklerna, varför?
Triceps var normal träningsvärk
Biceps kan ansträngas betydligt mer
Baksida lår var normal träningsvärk
Core kan ansträngas mer, lämna det till brassen
Vaderna var normal träningsvärk
Benen otränade i veckan


Ta itu med underarmarna hemma, skaffa utrustning...

när jag väl klarar av träningen så ska jag återkomma med hur jag kan lägga om min diet.

Men nu är det dags för hamburgare :D

"Ge mig kraften att förändra mina sätt och hjärtat att förlåta mina medlikars synder"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar