tisdag 31 januari 2012

Experimentering

Lattjar lite med träningschemat... kombinerar med Scoobys intermediate-schema

Har märkt av en klar sänkning av mängden träningsvärk jag får... eller borde få rättare sagt. Testade att supersetta tricepssetet idag... 210 reps sammanlagt mellan 5-55 kilo. Om jag inte får träningsvärk nu, då vetefan.

Tittar på vågen men bryr mig inte nämnvärt....

Missar dagens crossfitträning men kompenserade med dubbelpass på gymmet... dels för att jag missade gymmet igår också. Dock dansade vi i över en timme. Helt ok kardio... men även kul, speciellt när vi blir bättre och kommer på häftiga moves :)

Nu är jag trött, hungrig och har 2 timmars "fritid"

Vill färdigställa "nya" träningschemat och börja mat-experimentera.... Mental note... införskaffa mer bläck till skrivaren och en digital köksvåg.

Har inte ätit nåt vettigt sedan 6 i morse... går enbart på PWO... märker att jag kraschar hårt nu. Måste äta bättre än såhär, var tredje/fjärde timme, minst 25 gram protein åt gången. Gärna mix på 50% protein, 40% kolhydrater och 10% fett.

Om ni inte kollat in Scoobys hemsida länkad här till höger så gör det! Helt gratis no bullshit tips och råd... Han är kung!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar